
Υπουργός Υγείας: Συνυπάρχουμε με τον κορονοϊό, χωρίς πίεση από βαριές νοσηλείες – Κανένα μέτρο πριν τον Σεπτέμβριο
Το νέο κύμα της πανδημίας του κορονοϊού είναι σε αποκλιμάκωση, εκτίμησε μιλώντας χθες στην ΕΡΤ ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, τονίζοντας














































