
Μήνυμα του Δημάρχου Αλεξάνδρειας Π. Γκυρίνη για τις Πανελλήνιες εξετάσεις
Αγαπητές μαθήτριες και αγαπητοί μαθητές, Καθώς ξεκινά η περίοδος των Πανελληνίων Εξετάσεων, αισθάνομαι την ανάγκη να απευθυνθώ σε εσάς με λόγια καρδιάς. Βρίσκεστε μπροστά σε έναν σημαντικό σταθμό της ζωής


























