Τέλος στη ζωή του έδωσε σήμερα (19/5) το πρωί, 77χρονος που νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο Βέροιας. Ο ηλικιωμένος έπεσε από τον 4ο όροφο της Καρδιολογικής κλινικής (στην πίσω πτέρυγα του κτιρίου) βρίσκοντας ακαριαίο θάνατο. Για το συμβάν κλήθηκε η Πυροσβεστική και τραυματιοφορείς του νοσοκομείου, που τον μετέφεραν άμεσα στα επείγοντα, ενώ για τις συνθήκες και τα αίτια, διενεργείται προανάκριση από τις αρμόδιες Αρχές.

Καραμπόλα 5 αυτοκινήτων λίγο πριν τα Μάλγαρα!
Η ούτως η άλλως δύσκολη κατάσταση στον δρόμο Βέροιας-Θεσσαλονίκης λόγω των εκτεταμένων έργων, επιδεινώθηκε εξαιτίας ατυχήματος που σημειώθηκε γύρω στις







