Ελικόπτερο της Πυροσβεστικής, έπεσε κατά τη διάρκεια υδροληψίας στο Μέτσοβο. Το Agusta Bell, συμμετείχε σε επιχείρηση κατάσβεσης πυρκαγιάς.
Το πυροσβεστικό ελικόπτερο συμμετείχε σε επιχείρηση κατάσβεσης φωτιάς που έχει ξεσπάσει στα Γρεβενά.
Η Πυροσβεστική αναφέρει πως, κατά την επιχείρηση αεροπυρόσβεσης, στη θέση «Αβγό» στα Γρεβενά ένα (1) ελικόπτερο τύπου BELL μισθωμένο από το Πυροσβεστικό Σώμα, με πλήρωμα δύο ατόμων, εκ των οποίων ένας ημεδαπός και ένας αλλοδαπός ο οποίος λειτουργούσε ως σύνδεσμος, κατέπεσε στην τεχνητή λίμνη Αώου στα Γρεβενά Ιωαννίνων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δυο επιβαίνοντες (κυβερνήτης και συγκυβερνήτης), είναι καλά στην υγεία τους.
ΠΗΓΗ:alpha








