Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στο Φιλίππειο Γυμναστήριο Βέροιας η ετήσια καλοκαιρινή παράσταση του Αθλητικού Ομίλου Ρυθμικής Γυμναστικής Βέροιας.
Με τίτλο «Καλοκαίρι… Ένα Κύμα Ονείρων!», η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στη θάλασσα, τα κύματα και το καλοκαιρινό φως. Οι νεαρές αθλήτριες του συλλόγου παρουσίασαν χορογραφίες και επιδείξεις που αποτύπωσαν τη δουλειά και την προετοιμασία όλης της χρονιάς, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα των γονέων, των φίλων και των φίλων της ρυθμικής γυμναστικής που γέμισαν τις κερκίδες.
Η παράσταση συνδύασε με τον καλύτερο τρόπο τον αθλητισμό με την καλλιτεχνική έκφραση, προσφέροντας στο κοινό μια βραδιά γεμάτη έντονο καλοκαιρινό χαρακτήρα και δημιουργική διάθεση.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους : εκπρόσωπος από το γραφείο του Υπουργού Τσαβδαρίδη, η κα Κική Μειμαριδου, ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού κ. Μιχάλης Τζαφερόπουλος και η Περιφερειακή Σύμβουλος Ημαθίας κα Συρμούλα Τζήμα Τόπη.








