Μετά από πολύ καιρό και έντονες διαμαρτυρίες πολλών κατοίκων του Σελίου ο εργολάβος τοποθέτησε τα κολωνάκια ώστε από το δω και πέρα οι οδηγοί να παρκάρουν στο μεγάλο πάρκινγκ στην είσοδο του χωρίου και η πλατεία του χωριού να δοθεί στους πεζούς και στα παιδιά. Παράλληλα στα μικρά πεζούλια τοποθετήθηκαν ξύλινες βάσεις για την ξεκούραση των περαστικών, κυρίως το καλοκαίρι. Οι πληροφορίες λένε ότι πολύ σύντομα θα ολοκληρωθεί η ανάπλαση με την τοποθέτηση και της παιδικής χαράς μπροστά στα κιόσκια που είναι δίπλα στο πάρκινγκ. Μακάρι γιατί η καθυστέρηση ήταν πολύ μεγάλη και τα παιδιά το περασμένο καλοκαίρι δεν είχαν πού να παίξουν.

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







