Στην αίθουσα «Έρια» του πολυχώρου πολιτισμού θα φιλοξενηθεί φέτος 8-10 Δεκεμβρίου το τριήμερο των εκδηλώσεων «Νάουσα, πόλη του Οίνου». Για τρεις ημέρες η καρδιά του ξινόμαυρου θα χτυπά στη Νάουσα, όπου οι επισκέπτες θα έχουν την δυνατότητα να γευθούν κρασιά, να απολαύσουν παραδοσιακές γεύσεις και να συμμετέχουν σε παρουσιάσεις και σεμινάρια από τους παραγωγούς αλλά και από γνωστούς εισηγητές. Οι οινόφιλοι ας ετοιμάζονται.

Παρκάρισμα εκτός του Άλσους Αγίου Νικολάου
Θετική η εικόνα των τελευταίων ημερών στο άλσος Αγίου Νικολάου, ειδικά τα Σαββατοκύριακα, αφού οι κώνοι που τοποθετήθηκαν στον δρόμο







