Θαρθούν μήνες,
κουρασμένοι απ΄
τις φιλοσοφίες,
τις περιπέτειες των πολέμων
και τις κακοκαιρίες.
Να υπήρχε
ένας μήνας ανεξάρτητος,
γεμάτος ζουμπούλια,
να δοξολογεί τα άνθη
και την παιδική ανακατοσούρα
και να έχει όσες μέρες ελευθερίας θέλει.
Τότε θα βρίσκαν επιτέλους το κενό.
Αυτό που λέγαν…
…τι ειν` αυτό που το λένε Αγάπη τι ειν` αυτό…
θα το βρίσκαν επιτέλους…
Η ΑΓΑΠΗ ΗΤΑΝ.
Γιάννης Ναζλίδης
27 Ιουνίου 2026








