
Συνάντηση με τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης είχε ο Δήμαρχος Αλεξάνδρειας
Ο Δήμαρχος Αλεξάνδρειας Παναγιώτης Γκυρίνης παρευρέθηκε την Παρασκευή 16 Ιανουαρίου στη Βέροια, στην εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Επιμελητηρίου Ημαθίας, όπου τιμώμενος προσκεκλημένος ήταν ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης κ.


























