
Με δύο νέους δημοτικούς Αστυνόμους ενισχύεται ο Δήμος Βέροιας
Μετά από δέκα έξι χρόνια η δύναμη της Δημοτικής Αστυνομίας Βέροιας ενισχύεται με νέο προσωπικό, με δύο νέους δημοτικούς αστυνόμους, έναν άνδρα και μία γυναίκα, που ορκίστηκαν χθες Τετάρτη 18


























