Τάσα Μπούρτσου για τα δύο χρόνια στη διοίκηση του νοσοκομείου Ημαθίας: Με λιγότερα χρήματα πετύχαμε πολλά! Αν δεν μπορούν να πληρωθούν οι κενές θέσεις στα δύο νοσοκομεία, προτιμότερο το ένα
Θερμές ευχαριστίες σε όλους τους συνεργάτες της για τη διετή συνεργασία τους όσο βρέθηκε στο τιμόνι της διοίκησης του Νοσοκομείου Ημαθίας






