Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Μέχρι το 2050 οι Eλληνες θα είναι 2,5 εκατ. λιγότεροι

Ανησυχητικά συμπεράσματα για το μέλλον του πληθυσμού της
Ελλάδας προκύπτουν από τα αποτελέσματα έκθεσης που συνέταξε ειδική επιστημονική
επιτροπή της Βουλής, για το δημογραφικό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, στο τέλος του 2035 ο πληθυσμός της
Ελλάδας θα είναι μειωμένος κατά 0,45 έως και 1,4 εκατ. άτομα σε απόλυτες τιμές
–  συγκεκριμένα υπολογίζεται ότι οι Έλληνες θα είναι 10,4 έως 9,5 εκατ.
έναντι 10,9 εκατ. που ήταν το 2015.

Remaining Time-0:11

Fullscreen

Unmute

Στα επόμενα χρόνια και μέχρι το τέλος του 2050, ο πληθυσμός
της χώρας θα μειωθεί ακόμα περισσότερο:  η πρόβλεψη κυμαίνεται από 10,0
έως 8,3 εκατ. έναντι 10,9 εκατομμύρια το 2015. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι θα
υπάρξει μία μείωση σε απόλυτες τιμές από 0,8 έως και 2,5 εκατομμύρια!

Ακόμα πιο δυσοίωνα είναι τα συμπεράσματα για την γήρανση του
πληθυσμού. 

Σύμφωνα με την έκθεση, το 2035 το ποσοστό των άνω των 65
ετών και των άνω των 85 ετών στον συνολικό πληθυσμό  (20,9%  και 2,8%
αντίστοιχα το 2015) αναμένεται να κυμανθεί από 27,9% -27,2% για τους πρώτους
και 4,1%- 4,5% για τους δεύτερους. 

Αντίθετα, τα ποσοστά των νέων (0-14 ετών και 0-18 ετών) από
11,0% έως 12,4%  για τους πρώτους και 15,8% – 14,2% για τους δεύτερους
αντίστοιχα.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου: Ποινή φυλάκισης 20 μηνών με 3ετή αναστολή για τη διαρροή των email των αποδήμων

Την ενοχή της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου για την υπόθεση διαρροής των email των αποδήμων Ελλήνων ψηφοφόρων λίγο πριν από τις Ευρωεκλογές

Διαβάστε περισσότερα »

ΕΣΕΕ και ΟΠΑ ενώνουν δυνάμεις για τη σύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την πραγματική οικονομία

Σε μια περίοδο κατά την οποία η γνώση, η καινοτομία και οι σύγχρονες δεξιότητες αποτελούν τους καταλύτες για την ενίσχυση

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]