«Δέχτηκα χθες
εγγράφως την παραίτηση του Αντιδημάρχου Διοικητικών, Οικονομικών Υπηρεσιών,
Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και ΚΕΠ, κ. Γιώργου Βασιλείου, την οποία και
έκανα αποδεκτή. Σέβομαι την προσωπική απόφαση
του κ. Βασιλείου και τον ευχαριστώ θερμά για την κοινή προσπάθεια, καθώς
έχουμε δώσει κοινούς αγώνες τόσο κατά την προεκλογική περίοδο όσο και κατά τους
πρώτους μήνες διοίκησης του Δήμου μας. Θα συνεχίσουμε να δίνουμε τους ίδιους
αγώνες ως μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου».

«ΆΛΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΝΑΟΥΣΑΣ»: Πρόσκληση σε ανοιχτή συγκέντρωση για την παραχώρηση των πηγών της Αράπιτσας
Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Άλμα για τον Δήμο Νάουσας» καλεί όλους τους πολίτες, τους φορείς, τους αγρότες, τους επαγγελματίες και τη





