Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Βέροια:Συνελήφθη ιδιοκτήτρια καφενείου γιατί είχε ανοιχτό το μαγαζί της

Γύρω στις 9 το βράδυ της Παρασκευής 20 Μαρτίου, άντρες του Α.Τ. Βέροιας συνέλαβαν γυναίκα περίπου 40-45 ετών, ρωσικής υπηκοότητας, ιδιοκτήτρια καφενείου, διότι λειτουργούσε το κατάστημά της στην οδό Κονίτσης(κοντά στα ΚΤΕΛ), κατά παράβαση του σχετικού μέτρου απαγόρευσης λειτουργίας καταστημάτων προς αποφυγή και περιορισμό διάδοσης του κορωνοϊού. Σύμφωνα με πληροφορίες η γυναίκα κατελήφθη στο καφενείο της, όπου υπήρχαν 2-3 θαμώνες να τους σερβίρει καφέ. Οι αστυνομικοί την συνέλαβαν και την οδήγησαν στο Α.Τ. Βέροιας, ενώ το Σάββατο 21 Μαρτίου στις 12 το μεσημέρι αναμένεται να δικασθεί με την διαδικασία του αυτοφώρου ενώπιον του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Βέροιας, εκτός αν αποφασίσει κάτι διαφορετικό η Εισαγγελέας. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η συλληφθείσα ισχυρίστηκε ότι σέρβιρε τους καφέδες σε πακέτο με πλαστικά ποτήρια, ενώ το κατάστημά της μόλις το έχει ανοίξει και δεν είναι ακόμη έτοιμο. 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]