Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Απ. Βεσυρόπουλος: “Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος, με υγεία, οικογενειακή ευτυχία, αγάπη και ανθρώπινη αλληλεγγύη”

Η γέννηση του Χριστού, μία από τις μεγαλύτερες
γιορτές της Ορθοδοξίας, αποτελεί την πιο όμορφη και κατανυκτική ιστορία του
κόσμου. Και σε αυτή τη γιορτή, κυριαρχούν οι πανανθρώπινες αρχές και αξίες: η
αγάπη, η αλληλεγγύη, η στήριξη των συνανθρώπων μας.

Το μήνυμα της γέννησης του Χριστού είναι μήνυμα
ελπίδας και αγάπης, το οποίο μπορούμε να κάνουμε πράξη όχι μόνο τα Χριστούγεννα
αλλά κάθε μέρα.

Υπάρχουν συνάνθρωποι μας που αυτές τις μέρες
χρειάζονται περισσότερο από κάθε άλλον την έμπρακτη στήριξή μας. Όλοι μας
μπορούμε να προσφέρουμε από το περίσσευμα της αγάπης και της ψυχής μας. Να
κάνουμε πιο όμορφες αυτές τις μέρες για αυτούς τους ανθρώπους.

Να νιώσουν ότι δεν είναι μόνοι, ότι υπάρχουν
ακόμα άνθρωποι. Αυτό είναι το δικό μου μήνυμα, το μήνυμα που στέλνω σε καθέναν
και καθεμία από εσάς.

Μαζί με τις ευχές μου για Καλά Χριστούγεννα και
Ευτυχισμένο το Νέο Έτος, με υγεία, οικογενειακή ευτυχία, αγάπη και ανθρώπινη
αλληλεγγύη.

Χρόνια Πολλά σε όλους! Σε όλη την Ημαθία, σε
όλη τη χώρα!.  

 

Απ. Βεσυρόπουλος
Υφ. Οικονομικών – Βουλευτής Ημαθίας 

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]