Απογοητεύθηκε στο οδοιπορικό του στο πάρκο της Νάουσας ο καλός μας φίλος Νίκος Βαρβέρης, στέλνοντάς μας φωτογραφίες από την κατάσταση που επικρατεί. Ας ευχηθούμε, ειδικά για το “Κιόσκι”, να υπάρξει θετική κατάληξη στην ενοικίαση του στον διαγωνισμό που επαναλαμβάνεται στις 5 Μαΐου, σταματώντας έτσι τους βανδαλισμούς των γνωστών… καλόπαιδων. Για τρισάθλιο θέαμα του σκουπιδαριού στο πρανές του πάρκου, προφανώς και οι μόνοι υπεύθυνοι είναι οι…”φερέλπιδες” νεολαίοι μας, οι οποίοι ασχημονούν, αποδεικνύοντας την έλλειψη οικογενειακής αγωγής, αφού ακριβώς δίπλα υπάρχουν κάδοι απορριμμάτων. Το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα με την τοποθέτηση καμερών ασφαλείας, ώστε να παραπέμπονται τα… καλόπαιδα, αρσενικού και θηλυκού γένους στον εισαγγελέα και αν είναι ανήλικοι, οι γονείς τους, γιατί το κακό έχει παραγίνει. Για αυτό φταίμε φυσικά και εμείς οι μεγαλύτεροι, αφού κανένας δεν… ξέρει, δεν είδε, δεν άκουσε και δεν κατήγγειλε στον δήμο ή την αστυνομία τους βανδάλους.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







