Στο Νοσοκομείο της Νάουσας βρέθηκε με γαστρεντερίτιδα ο φίλος αντιδήμαρχος Νάουσας Δημήτρης Μάντσιος.”Άτιμη γαστρεντερίτιδα δε θα σου περάσει με την άριστη επιστημονική υποστήριξη του Νοσοκομειου μας σε λίγες ώρες ξανά έξω” ποστάρισε στην σελίδα του στο facebook o Δημήτρης. Από εμάς περαστικά Δημήτρη και πάρε σταυρό με…τίμιο ξύλο, γιατί σε έχουν “φάει” τα γνωστά “μάτια”!

Οσονούπω η αποκατάσταση των ξύλινων δαπέδων στις πεζογέφυρες Θερμοπυλών και Εληάς
Για την ξύλινη γέφυρα του Tριποτάμου, την πεζογέφυρα Θερμοπυλών στη Λαϊκή, έκανε λόγο η δημοτική σύμβουλος Τζένη Ντάγκα, προ ημερησίας,







