Τον Τίμιο Σταυρό του Κυρίου της Ενορίας του Αγίου Μηνά, που προηγείται του Επιταφίου, κουβάλησε ο δήμαρχος Νάουσας κ.Νίκος Κουτσογιάννης, το βράδυ της Μεγάλης Παρασκευής. Πέραν από το τάμα που μάλλον εκπλήρωσε ο δήμαρχος στο Ναό όπου ανδρώθηκε ως “παπαδάκι” και ως κατηχητής, το κράτημα του Σταυρού έχει και ..συμβολικό χαρακτήρα, αφού ο ίδιος κρατά τον αντίστοιχο του δημαρχιακού…μαρτυρίου, με τα όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό. Από μας Καλή Ανάσταση στον ίδιο, την οικογένεια του και σε όλους τους Ναουσαίους.

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







