Στο Νοσοκομείο της Νάουσας βρέθηκε με γαστρεντερίτιδα ο φίλος αντιδήμαρχος Νάουσας Δημήτρης Μάντσιος.”Άτιμη γαστρεντερίτιδα δε θα σου περάσει με την άριστη επιστημονική υποστήριξη του Νοσοκομειου μας σε λίγες ώρες ξανά έξω” ποστάρισε στην σελίδα του στο facebook o Δημήτρης. Από εμάς περαστικά Δημήτρη και πάρε σταυρό με…τίμιο ξύλο, γιατί σε έχουν “φάει” τα γνωστά “μάτια”!

Για αλλαγή Προεδρείου, η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Για την Τετάρτη 1 Ιουλίου, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεδριάσει και πάλι το δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας με θέμα την εκλογή







