Μέρα γλεντιού για τη Νάουσα το τελευταίο Σάββατο της αποκριάς. Ο φακός μας συνέλαβε το… τρίδυμο Βασίλη, Γιάννη και Μιχάλη επί τω… σουβλάκι στο “Αλλοτινό”. Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι εις εκ των τριών ένα σουβλάκι έψηνε και δυο έτρωγε!

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







