Ένα τουριστικό λεωφορείο με Τούρκους τουρίστες που πήγαιναν στο καρναβάλι της Ξάνθης, στάθμευσε το πρωί του Σαββάτου στη Νάουσα. Οι γείτονες έμειναν ενθουσιασμένοι από το κλίμα κεφιού που επικρατούσε, ενώ προσπάθησαν να μπουν στα βήματα του “Στέργιου” και άλλων θρακιώτικων ακουσμάτων, με την μοναδική οικοδέσποινα της πόλης, την Ευθυμούλα Μπαμπάτση, να αποδεικνύει περίτρανα, για μια ακόμη φορά, την πατροπαράδοτη φιλοξενία των Ναουσαίων! Μπορεί στα…βήματα του χορού να μην τα κατάφεραν τα… καρντάσια, σίγουρα όμως αισθάνθηκαν ότι οι Έλληνες είναι πάντοτε στα βήματα του… Ξένιου Δία!

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







