Παρουσία του αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ.Καλαϊτζίδη, του δημάρχου Βέροιας κ.Βοργιαζίδη, του υποψήφιου βουλευτή κ.Τσαβδαρίδη, της δημοτικής συμβούλου κ.Παπαϊωάννου, του προέδρου της τοπικής κοινότητας κ.Αγγέλου και πολλών πιστών, η Φυτειά τήρησε, για μια ακόμη χρονιά, το έθιμο του κουρμπανιού. Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας στον πανηγυρίζοντα Ι.Ν του Αγίου Αθανασίου, ακολούθησε η διανομή σούπας στους παρευρισκόμενους.

Δρόμοι και έργα, προ ημερησίας διάταξης στο προχθεσινό δημοτικό συμβούλιο Βέροιας
-Μέσα στον Ιούλιο η σύμβαση για το δημοτικό κλειστό γυμναστήριο Για κάποιες βελτιώσεις του κώδικα τοπικής αυτοδιοίκησης αλλά και για







