Οι μικροί μαθητές της Ειρηνούπολης απόλαυσαν το ηλιόλουστο πρωινό στην καταπράσινη αυλή τους φυτεύοντας λουλούδια και αρωματικά φυτά στα πολύχρωμα παρτέρια τους.
Σκάλισαν, φύτεψαν, πότισαν και ομόρφυναν τον πρώτο τους σχολείο δίνοντας υπόσχεση να τα φροντίζουν καθημερινά.
Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον Αντιδήμαρχο Καθαριότητας, Περιβάλλοντος και Δημοτικής Αστυνομίας κ. Αντώνη Μπέζο και τον Αναπληρωτή Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος κ. Ανθόπουλο Λάζαρο που συνέβαλαν καθοριστικά στην πολύ πετυχημένη βιωματική δράση του Παιδικού Σταθμού Άνω Ζερβοχωρίου . Χάρισαν χρώματα και αρώματα στον αύλειο χώρο και χαμόγελα στα πρόσωπα των μικρών μαθητών.










