Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό φεστιβάλ: «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» που διοργάνωσε η Σχολή Βυζαντινής Μουσικής της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας.
Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε πλούσιο μουσικό πρόγραμμα από τη βυζαντινή χορωδία και την μικτή παραδοσιακή χορωδία ενηλίκων της Σχολής της Ιεράς μας Μητροπόλεως υπό τη διεύθυνση του κ. Σωτηρίου Ζερδαλή και της μικτής χορωδίας του Ωδείου της Ιεράς μας Μητροπόλεως υπό τη διεύθυνση του κ. Αναστασίου Κετίκογλου.
Την εκδήλωση προλόγισε και παρουσίασε ο Αρχιερατικός Επίτροπος περιχώρων Βεροίας Αρχιμ. Σωσίπατρος Πιτούλιας και χαιρετισμό απηύθυνε ο Ποιμενάρχης μας, Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων και ο Διευθυντής του Ωδείου της Ιεράς μας Μητροπόλεως κ. Γεώργιος Ορδουλίδης, Άρχων Μαΐστωρ της Μ.τ.Χ.Ε.
Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Παντελεήμων κατά τον χαιρετισμό του ευχαρίστησε τους συντελεστές και ανέφερε μεταξύ άλλων: Λίγες ἡμέρες πρίν νά ἑορτάσουμε καί νά τιμήσουμε τή μνήμη τοῦ ἱδρυτοῦ τῆς τοπικῆς μας Ἐκκλησίας, ἁγίου ἐνδόξου ἀποστόλου Παύλου, τιμοῦμε τόν πρωτοκορυφαῖο ἀπόστολο πού τίμησε τήν πόλη μας μέ τήν ἔλευσή του καί τό κήρυγμά του στούς Βεροιεῖς ἀπό τό «Βῆμα» του, τό ὁποῖο ἀποτελεῖ μέχρι σήμερα μάρτυρα καί τεκμήριο τῆς παρουσίας του στήν πόλη μας.
Τό κήρυγμά του ἔγινε ἀφορμή νά πιστεύσουν καί νά βαπτισθοῦν πολλοί, καί μέ τό βάπτισμά τους νά ἐνδυθοῦν τόν Χριστό, ὅπως δίδαξε ὁ ἴδιος ὁ ἀπόστολος Παῦλος λέγοντας: «Ὅσοι εἰς Χριστόν ἐβαπτίσθητε, Χριστόν ἐνεδύσασθε».
Σέ αὐτή τή διδασκαλία τοῦ μεγάλου ἀποστόλου γιά τό βάπτισμα εἶναι ἀφιερωμένα τά ΛΒ´ Παύλεια μέ τά ὁποῖα τιμᾶ καί φέτος ἡ Ἱερά μας Μητρόπολη τόν ἱδρυτή της, τόν πρωτοκορυφαῖο ἀπόστολο Παῦλο, πού ἔδειξε σέ ὅλους μας τήν εἴσοδο σέ μία νέα ζωή, στήν ἐν Χριστῷ ζωή.
Στό πλαίσιο τῶν ΛΒ´ Παυλείων ἐντάσσεται καί ἡ σημερινή μουσική ἐκδήλωση «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνοις», τό Χορωδιακό Φεστιβάλ, τό ὁποῖο ὀργανώνει καί φέτος, ὅπως καί τά προγούμενα χρόνια, τό Ὠδεῖο τῆς Ἱερᾶς μας Μητροπόλεως καί ἡ Σχολή Βυζαντινῆς Μουσικῆς, γιά νά τιμήσουν μέ τό δικό τους τρόπο, τόν μουσικό, τόν μελωδικό, τόν δοξολογικό, μέ τίς φωνές τῶν χορωδῶν καί τούς ἤχους τῶν ὀργάνων, τόν ἅγιο ἔνδοξο ἀπόστολο Παῦλο.
Ἔτσι ἀπόψε θά ἔχουμε τή χαρά νά ἀκούσουμε τήν παραδοσιακή χορωδία ἐνηλίκων τῆς Σχολῆς Βυζαντινῆς Μουσικῆς καί τή μικτή χορωδία τοῦ Ὠδείου μας, καθώς καί μαθητές καί καθηγητές του.
Εὐχαριστῶ θερμά ὅλους τούς συμμετέχοντες, τούς χοράρχες, τά μέλη τῶν χορωδιῶν, τούς μουσικούς καί τούς μαθητές καί καθηγητές του Ὠδείου μας πού τιμοῦν μέ τόν ξεχωριστό αὐτό τρόπο τόν ἱδρυτή τῆς τοπικῆς μας Ἐκκλησίας, οὐρανοβάμονα ἀπόστολο Παῦλο, καί ὅλους ἐσᾶς πού μέ τήν παρουσία σας ἐκφράζετε τήν ἀγάπη καί τόν σεβασμό σας στόν πρωτοκορυφαῖο ἀπόστολο.
Ἄς ἀπολαύσουμε ὅμως τώρα τίς χορωδίες μας.








