Την δροσιά της “Εληάς” επέλεξαν για να πιουν τον καφέ τους ο νέος υπουργός Μακεδονίας-Θράκης κ. Γιώργος Ορφανός με τους τρεις βουλευτές της Ημαθίας κ.κ. Τσαβδαρίδη, Βεσυρόπουλο και Μπατσαρά και τον νέο αντιπεριφερειάρχη κ. Καλαϊτζίδη, αμέσως μετά την εκδήλωση στην Σχολή της ΕΛ.ΑΣ. την Παρασκευή στη Βέροια. Η συζήτηση έγινε σε θερμό κλίμα, ενώ οι βουλευτές ευχήθηκαν το “καλορίζικος” τόσο στον υπουργό, όσο και στον αντιπεριφερειάρχη.

«Τζαρτζαρίστηκαν» Καλλίστρατος και Κορωνάς με αφορμή την παιδική στο ΔΑΚ Μακροχωρίου
Κατά την διάρκεια της συζήτησης των προ ημερησίας θεμάτων, στην χθεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βέροιας και μόλις πήρε τον







