Μόλις 30 ελληνικά φορτηγά ψυγεία δηλώθηκαν μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, στο Επιμελητήριο Ημαθίας για την εξυπηρέτηση των εξαγωγών των αγροτικών μας προϊόντων, στη βάση της πρόσφατης απόφασης της πρόσφατης διεπαγγελματικής σύσκεψης μεταφορέων και εξαγωγέων στο Αιγές. Είναι το μόνιμο θέμα της περιόδου η έλλειψη διάθεσης από την πλευρά των ελληνικών φορτηγών ψυγείων που οδηγεί στην επιλογή ξένων, με συνέχεια την αντίδραση των Ελλήνων ιδιοκτητών, που όμως βάσει της μικρής συμμετοχής τους είναι μάλλον αδικαιολόγητη. Σε κάθε περίπτωση, οι συνεταιρισμοί μας δηλώνουν πρόθυμοι να πληρώσουν και επιπλέον χρήματα στα ελληνικά φορτηγά-ψυγεία, αρκεί να το θέλουν και εκείνα.

Ερημώνει η ύπαιθρος;
Μειώνεται ο μαθητικός πληθυσμός και κάθε χρόνο λιγότερα παιδιά γράφονται στην πρώτη τάξη των δημοτικών σχολείων. Από την δυσοίωνη αυτή







