Πριν από λίγο πάνω από 1.000 αγρότες της Ημαθίας ανέβηκαν πεζοί στην Εγνατία Οδό, στον κόμβο της Κουλούρας και έκλεισαν τον δρόμο, κόβοντας την κυκλοφορία στο ένα ρεύμα της, προς τη Βέροια. Δίπλα τους βρίσκονται ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει σύγκρουση μεταξύ των αγροτών και των ΜΑΤ. Τα πνεύματα έχουν ανάψει για τα καλά, ενώ οι αγρότες φωνάζουν συνθήματα όπως “αγρότες ενωμένοι, ποτέ νικημένοι”. Στην κεφαλή της διαδήλωσης είναι ο αντιπεριφερειάρχης κ. Καραπαναγιωτίδης, και οι αντιδήμαρχοι Βέροιας και Νάουσας κ.κ Βοργιαζίδης και Αδαμίδης.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







