Αποχώρησαν, πριν από λίγο, οι αγρότες από το οδόστρωμα της Εγνατίας, στον κόμβο της Κουλούρας. Είχε προηγηθεί η συμβολική κατάληψη της για μισή ώρα, μετά από συνεννόηση που είχε ο αντιπεριφερειάρχης κ. Καραπαναγιωτίδης με τους Στρατηγούς της ΕΛ.ΑΣ στη Θεσσαλονίκη και τον Αστυνομικό Διευθυντή Ημαθίας κ. Μπαντουβάκη. Αυτή την ώρα συνεδριάζει το συντονιστικό των αγροτών, κάτω από τον κόμβο της Εγνατίας, αφού υπάρχει πίεση των αγροτών να συνεχιστεί η κατάληψη της Εγνατίας για όλη την μέρα. Το laos-epea.gr είναι στον τόπο της διαμαρτυρίας και για ότι νεώτερο από τις αποφάσεις θα σας τα δώσουμε άμεσα.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







