Από το ερχόμενο Σάββατο θα δοθούν δωρεάν για στάθμευση οχημάτων τα προαύλια του 1ου-2ου δημοτικού σχολείου. Σκοπός του μέτρου, το οποίο και εφέτος εφαρμόζει ο δήμος Νάουσας κάθε Σάββατο τις ώρες από 8:30 έως 14:30, είναι η διευκόλυνση των καταναλωτών που κινούνται στο εμπορικό κέντρο και τη λαϊκή αγορά για τις αγορές τους, αλλά και η αποσυμφόρηση κεντρικών οδών από την αυξημένη κίνηση και στάθμευση οχημάτων.

Το Σάββατο 4 Ιουλίου Εκδηλώσεις μνήμης για την Κυπριακή Τραγωδία
Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων







