Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Θεσσαλονίκη: Πέθανε μέσα σε Αστυνομικό Τμήμα – Είχε πάει για ταυτότητα

Ένας ηλικιωμένος άνδρας που είχε πάει σε Τμήμα της Θεσσαλονίκης για να βγάλει ταυτότητα αισθάνθηκε αδιαθεσία και κατέληξε σήμερα (27/7) το μεσημέρι Δευτέρας. 

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο 74χρονος είχε μεταβεί στο τμήμα Ασφαλείας Λευκού Πύργου συνοδεία Κοινωνικού Λειτουργού για έκδοση ταυτότητας.

Ωστόσο, αισθάνθηκε αδιαθεσία, έπεσε κάτω και τελικώς κατέληξε.

Πηγή: typosthes.gr/

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου: Ποινή φυλάκισης 20 μηνών με 3ετή αναστολή για τη διαρροή των email των αποδήμων

Την ενοχή της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου για την υπόθεση διαρροής των email των αποδήμων Ελλήνων ψηφοφόρων λίγο πριν από τις Ευρωεκλογές

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]