Συνεχίζονται οι δράσεις και τα μέτρα αντιμετώπισης
και αποτροπής της διασποράς του
κορονοϊού, από τον Δήμο Βέροιας.
Στο πλαίσιο αυτό σήμερα το πρωί, τα
συνεργεία του Δήμου, απολύμαναν την είσοδο και όλο τον περιβάλλοντα χώρο του νοσοκομείου.
Συνεχίζονται οι δράσεις και τα μέτρα αντιμετώπισης
και αποτροπής της διασποράς του
κορονοϊού, από τον Δήμο Βέροιας.
Στο πλαίσιο αυτό σήμερα το πρωί, τα
συνεργεία του Δήμου, απολύμαναν την είσοδο και όλο τον περιβάλλοντα χώρο του νοσοκομείου.

Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,