Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Σύσκεψη για τα μέτρα πρόληψης της διάδοσης του ιού SARS-CoV-2

Την Πέμπτη 27/2/2020 πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Διοικητή του
Νοσοκομείου Βέροιας σύσκεψη σχετικά με τα μέτρα πρόληψης της διάδοσης του ιού
SARSCoV-2 στην οποία
συμμετείχαν ο Διοικητής του Νοσοκομείου Ημαθίας κ. Ηλίας Πλιόγκας , ο Γεν .
Γραμματέας του Ιατρικού Συλλόγου Ημαθίας Λάζαρος Χατζηιωαννίδης , ο Ταμίας του
Συλλόγου Κώστας Κοντοτάσιος και τα μέλη του Δ.Σ. Πρόδρομος Ισαακίδης και
Αντώνης Βασιλειάδης , καθώς και ο Διευθυντής της Παθολογικής Κλινικής και
Πρόεδρος της Επιτροπής Λοιμώξεων του Νοσοκομείου Βέροιας κ. Χρήστος Κούτρας .
Στην σύσκεψη επιβεβαιώθηκαν η ετοιμότητα τόσο των υγειονομικών μονάδων της
Ημαθίας όσο και η αυξημένη εγρήγορση του υγειονομικού σώματος που αποτελείται
από τους ιατρούς ιδιωτικού και δημόσιου τομέα .Κοινή διαπίστωση όλων και
σύσταση προς τους πολίτες είναι η ψυχραιμία , η αποφυγή πανικού , η σωστή
ενημέρωση μόνο από τις επίσημες υγειονομικές αρχές και η λήψη οδηγιών από τους
θεράποντες ιατρούς .

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]