Στο ΚΑΠΗ ΠΡΟΜΗΘΕΑ το τμήμα γυμναστικής των γυναικών μελών του ΚΑΠΗ έκοψε τη Βασιλόπιτα . Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν η υπεύθυνη του ΚΑΠΗ ΠΡΟΜΗΘΕΑ κα Κουβακά Ξανθή ,η εργοθεραπεύτρια των ΚΑΠΗ κα Τσίτση Άννα και η γυμνάστρια κα Βασιλειάδου Αθηνά. Μετά την κοπή της πίτας οι κυρίες απόλαυσαν διάφορα εδέσματα και χόρεψαν με την ψυχή τους .Ευχή της Διοίκησης και των υπαλλήλων είναι η νέα χρονιά να είναι χαρούμενη και δημιουργική για όλα τα μέλη του ΚΑΠΗ.

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26





