Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας έκοψε βασιλόπιτα

Με την ευχή για μια καλή χρονιά και με ελπίδες για το μέλλον το ΣΔΕ  Νάουσας έκοψε και φέτος την βασιλόπιτα. Πολλά τα δρώμενα και πολλές οι  όμορφες στιγμές. Γεύσεις, γέλια, χοροί σε ένα όμορφο ζεστό απόγευμα.  Το νόμισμα το βρήκε η διευθύντρια του σχολείου Κα Παρασκευά Αρσινόη! 
Ας είναι και αυτή η χρονιά καλή και καλύτερη αν γίνεται!!!

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Την Παρασκευή 26 Ιουνίου ενημερωτική ημερίδα του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Νάουσας σας προσκαλεί σε μια ανοιχτή εκδήλωση – ενημερωτική ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]