Από το ερχόμενο Σάββατο θα δοθούν δωρεάν για στάθμευση οχημάτων τα προαύλια του 1ου-2ου δημοτικού σχολείου. Σκοπός του μέτρου, το οποίο και εφέτος εφαρμόζει ο δήμος Νάουσας κάθε Σάββατο τις ώρες από 8:30 έως 14:30, είναι η διευκόλυνση των καταναλωτών που κινούνται στο εμπορικό κέντρο και τη λαϊκή αγορά για τις αγορές τους, αλλά και η αποσυμφόρηση κεντρικών οδών από την αυξημένη κίνηση και στάθμευση οχημάτων.

Ο Ανδρέας δεν ήταν εποχή. Ήταν spoiler για το μέλλον
Της Ιωάννας Βαλδήρ Τριάντα χρόνια μετά, ακόμα ψάχνουμε κάποιον που να τον συναντήσει στην κορυφή. Τριάντα χρόνια μετά, το ύψος







