Προσπάθεια καθυστερήσεων από την πλευρά της κυβέρνησης ώστε να τους κουράσει διαβλέπουν οι φορείς της Ημαθίας, που βρέθηκαν το βράδυ της Δευτέρας στο Εργατικό Κέντρο για τις περαιτέρω κινήσεις τους. Όλοι οι φορείς όμως δηλώνουν ενωμένοι, αγωνιστικοί και ασταμάτητοι, οργανώνοντας από κοινού σειρά τακτικών, συμβολικών κινητοποιήσεων και δράσεων όλον τον Φεβρουάριο, με καταλήψεις, φυλλάδια, ενημερωτικές ημερίδες για το ασφαλιστικό, αλλά και συνέντευξη τύπου τη μεθεπόμενη Τρίτη.

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη
-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να







