Στα γραφεία της Ομοσπονδίας τους στη Βέροια, συναντήθηκαν το βράδυ της Τετάρτης τα μέλη των επαγγελματιών-βιοτεχνών Βέροιας για να συζητήσουν σχετικά με τις κινητοποιήσεις τους ενάντια στο ασφαλιστικό. Στη συνάντηση οι εκπρόσωποι των μελών της Ομοσπονδίας αποφάσισαν εκ νέου για συμμετοχή της Ομοσπονδίας, δια εκπροσώπων τους, στο πανελλαδικό συλλαλητήριο της Πέμπτης 4 Φεβρουαρίου στην Αθήνα. Εντός των ημερών και σε συνεργασία και με τους συναδέλφους τους επαγγελματίες του Εμπορικού Συλλόγου θα αποφασίσουν τον τρόπο και το σχήμα της συμμετοχής, καθώς και τη μορφή των κινητοποιήσεών τους σε τοπικό επίπεδο.

Το Σάββατο 4 Ιουλίου Εκδηλώσεις μνήμης για την Κυπριακή Τραγωδία
Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων







