Ένα δέντρο στην είσοδο του νοσοκομείου στόλισαν το απόγευμα της Πέμπτης τα παιδιά του ΚΔΑΠ με τις δασκάλες τους. Παρόντα εκεί μέλη του Σωματείου Εργαζομένων Νοσοκομείου Νάουσας, η πρόεδρος του Κέντρου Κοινωνικής Προστασίας Αθηνά Μαλάκη, η δημοτική σύμβουλος Νόπη Τσαγκαλίδου και η κοινοτική σύμβουλος Μαρία Βαρβέρη, με γονείς των παιδιών, που ξετρελάθηκαν με την ιδέα. Στη συνέχεια τα παιδιά είπαν τα κάλαντα μέσα στο νοσοκομείο και κεράστηκαν λιχουδιές.

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







