Με μουσική συναυλία τίμησαν οι μαθητές της Βέροιας την ημέρα του Πολυτεχνείου, 42 χρόνια μετά. Αφού προηγήθηκε στη Στέγη η εκδήλωση του Μουσικού Σχολείου, το μεσημέρι στήθηκαν τα όργανα και τα μεγάφωνα στην Πλατεία Δημαρχείου και με το ανάλογο ρεπερτόριο οι μαθητές σχολείων της Βέροιας θύμισαν ειρηνικά μέρες Πολυτεχνείου και Νοεμβρίου του 1973. Την εκδήλωση διοργάνωσαν η ΕΛΜΕ, ο Σύλλογος δασκάλων και η Ένωση Γονέων – Κηδεμόνων Β/θμιας Εκπαίδευσης. Στην Πλατεία πάντως έδωσαν πολλοί το «παρών» τους…

Για αλλαγή Προεδρείου, η επόμενη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου
Για την Τετάρτη 1 Ιουλίου, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεδριάσει και πάλι το δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας με θέμα την εκλογή







