Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Αποκλεισμό και ενδεχομένως κατάληψη του Υπουργείου αποφάσισαν χθες οι αγρότες

Την κάθοδό τους στην Αθήνα, με αποκλεισμό και ενδεχομένως κατάληψη του Υπουργείου στα μέσα Νοεμβρίου αποφάσισαν οι αγροκτηνοτρόφοι της χώρας, μετά τη συνέλευση που είχαν χθες το πρωί στην Κουλούρα για να καθορίσουν εκ νέου τη στάση τους. Όπως μας είπε ο κ. Θόδωρος Παπακωνσταντίνου από την Πρωτοβουλία Αγροτών, μέχρι τότε το βάρος θα δοθεί στην ενημέρωση των αγροτών της περιοχής μας για τις συνέπειες των νέων μέτρων της συγκυβέρνησης στο φορολογικό και το ασφαλιστικό τους. Για τον λόγο αυτό αποφάσισαν επίσης μια γενική συνέλευση όλων των αγροτών την επόμενη εβδομάδα διότι –όπως εκτιμούν- υπάρχει έλλειψη ενημέρωσης για το τί μέλλει γενέσθαι…

«Ο αγώνας μας δεν τελειώνει εδώ, η κατάσταση είναι δύσκολή και όσοι δεν το συνειδητοποίησαν ακόμη, θα πρέπει να το καταλάβουν γιατί με τα μέτρα που έρχονται καταστρεφόμαστε και εμείς αλλά και πολλά κομμάτια της εθνικής οικονομίας» δηλώνουν με αγωνία οι αγρότες.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]