Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Πληρωμή δωρόσημου (β΄ τετραμήνου 2015) στους εργατοτεχνίτες οικοδόμους

Στις 21/7 άρχισε από τα υποκαταστήματα-παραρτήματα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ η καταβολή Δωροσήμου του Β’ Τετραμήνου του 2015. Η πληρωμή θα γίνει στο χρονικό διάστημα μέχρι 18/8/2015, κατά τις ημερομηνίες 28/7/2015 και 4, 5, 18/8/2015 εντός του πρωινού ωραρίου λειτουργίας των υποκαταστημάτων.

 

Δικαιολογητικά πληρωμής:

Αστυνομική Ταυτότητα ή Διαβατήριο.

Για τους απογραφέντες μέχρι 3/2/2002 η προσκόμιση ΔΑΤΕ ή Βιβλιάριο Εντολών Ασφάλισης ή Απόσπασμα Λογαριασμού Ασφαλισμένου.

Για τους απογραφέντες από 4/2/2002 και μετά η προσκόμιση της Βεβαίωσης Απογραφής Ασφαλισμένου ή Απόσπασμα Λογαριασμού Ασφαλισμένου.

Το δωρόσημο καταβάλλεται και μέσω τραπεζών σε όσους οικοδόμους εκδήλωσαν επιθυμία και υπέβαλαν την σχετική αίτηση – δήλωση. Ειδικά για τους παραπάνω η κατάθεση του δικαιούμενου ποσού δωροσήμου στον τραπεζικό τους λογαριασμό θα πραγματοποιηθεί την 21/7/2015.

 

Για περισσότερες πληροφορίες να απευθυνθούν στο υποκατάστημα της περιοχής τους.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου: Ποινή φυλάκισης 20 μηνών με 3ετή αναστολή για τη διαρροή των email των αποδήμων

Την ενοχή της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου για την υπόθεση διαρροής των email των αποδήμων Ελλήνων ψηφοφόρων λίγο πριν από τις Ευρωεκλογές

Διαβάστε περισσότερα »

ΕΣΕΕ και ΟΠΑ ενώνουν δυνάμεις για τη σύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την πραγματική οικονομία

Σε μια περίοδο κατά την οποία η γνώση, η καινοτομία και οι σύγχρονες δεξιότητες αποτελούν τους καταλύτες για την ενίσχυση

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]