Μόλις δυο ήταν οι ενδιαφερόμενοι, τέως, δημοτικοί αστυνομικοί της Νάουσας για την επαναστελέχωση της υπηρεσίας, τόνισε ο δήμαρχος κ.Κουτσογιάννης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του επικεφαλής της ΛΑ.Σ κ.Καρτσιούνη. “Με τόσα λίγα άτομα δεν μπορεί να επανασυσταθεί η υπηρεσία” είπε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος. Να λοιπόν που η Νάουσα, μετά την έλλειψη… ζήτησης στους σερβιτόρους της ΔΕΤ, έχει αντίστοιχη… πρωτιά και στους δημοτικούς αστυνόμους!

ΛΒ´ Παύλεια | Με μεγάλη επιτυχία το χορωδιακό φεστιβάλ «ἐν χορδαῖς καί ὀργάνῳ» στη Βέροια
Οι εκδηλώσεις των «ΛΒ΄ Παυλείων» συνεχίστηκαν το απόγευμα της Τετάρτης, 24ης Ιουνίου, στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο στη Βέροια με το χορωδιακό







