Παρουσία του αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ.Καλαϊτζίδη, του δημάρχου Βέροιας κ.Βοργιαζίδη, του υποψήφιου βουλευτή κ.Τσαβδαρίδη, της δημοτικής συμβούλου κ.Παπαϊωάννου, του προέδρου της τοπικής κοινότητας κ.Αγγέλου και πολλών πιστών, η Φυτειά τήρησε, για μια ακόμη χρονιά, το έθιμο του κουρμπανιού. Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας στον πανηγυρίζοντα Ι.Ν του Αγίου Αθανασίου, ακολούθησε η διανομή σούπας στους παρευρισκόμενους.

Με «κύματα ονείρων» ολοκληρώθηκε η καλοκαιρινή παράσταση ρυθμικής γυμναστικής στη Βέροια
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, στο Φιλίππειο Γυμναστήριο Βέροιας η ετήσια καλοκαιρινή παράσταση του Αθλητικού Ομίλου







