“Σιδερένιος” επιστρέφει στην πολιτική ζωή της Ημαθίας ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ ΝΔ κ.Σάββας Ακριτίδης, ο οποίος έδωσε το “παρών” στην συγκέντρωση που πραγματοποιήθηκε, σήμερα Σάββατο, στο “Άθως Παλλάς” με κεντρικό ομιλητή τον πρόεδρο του κόμματος κ.Αντώνη Σαμαρά. Από την Ημαθία παραβρέθηκαν οι τρεις βουλευτές της κ.κ Τσαβδαρίδης, Βεσυρόπουλος και Μπατσαρά, το μέλος της Π.Ε κ.Τάσος Μπαρτζώκας, οι κ.κ Γκαμπέσης και Τσαμήτρος, η κ.Γιαννούτσου, ο αντιπρόεδρος της ΝΟΔΕ κ.Παλπάνας κ.α.

Υπουργείο Παιδείας: Η συρρίκνωση του μαθητικού δυναμικού αλλάζει τον σχολικό χάρτη της χώρας
-Ποια είναι η εικόνα στα σχολεία της Ημαθίας Η συρρίκνωση του μαθητικού δυναμικού είναι κάθε χρόνο και πιο εμφανής κι







