Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Χριστουγεννιάτικα κάλαντα και ευχές στο Δημαρχείο Αλεξάνδρειας

Tα πρώτα Κάλαντα των Χριστουγέννων για τη φετινή εορταστική περίοδο έψαλλε χθες ομάδα από το Μικτό Κέντρο Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας Απασχόλησης & Κατάρτισης ΑμεΑ “Τα Παιδιά της Άνοιξης” στο Δήμαρχο Αλεξάνδρειας, Παναγιώτη Γκυρίνη.

Σήμερα, ο Δήμαρχος δέχτηκε τους μαθητές του 1ου Γυμνασίου Αλεξάνδρειας που έψαλλαν τα κάλαντα στους διαδρόμους του Δημαρχείου.


Επίσης, φαντάροι και αξιωματικοί από το ΚΕΑΣ Αλεξάνδρειας επισκέφθηκαν τον Δήμαρχο στο γραφείο του στο Δημαρχείο της Πόλης και αφού έψαλλαν τα κάλαντα, αντάλλαξαν ευχές για υγεία και Καλά Χριστούγεννα.

Ο Δήμαρχος τους ευχαρίστησε θερμά όλους, τους ευχήθηκε υγεία και Καλές Γιορτές, προσφέροντας αναμνηστικά δώρα και κεράσματα.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]