Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Τοποθετήθηκαν παγκάκια και κάδοι απορριματων στο κέντρο της Αλεξάνδρειας

Ολοκληρώνονται σταδιακά, έργα από τα 16 της πράξης που εγκρίθηκε σύμφωνα με την με αριθμό πρωτ. 4294/1456/Α3/2019 απόφαση ένταξης του υπουργείου Οικονομίας & Ανάπτυξης, για το «ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ», με τη προμήθεια και εγκατάσταση:

  • μεταλλικών κυλινδρικών κάδων απορριμμάτων και
  • καθιστικών (παγκακιών) με χαλύβδινο σκελετό και δοκίδες σύνθετης ξυλείας τα οποία τοποθετήθηκαν στο κέντρο της Αλεξάνδρειας, σε σημεία που είχαν προβλεφθεί σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Αλεξάνδρειας, στο στάδιο σύνταξης της μελέτης.

Ο Δήμαρχος Αλεξάνδρειας, Παναγιώτης Γκυρίνης δήλωσε σχετικά: “Συνεχίζουμε το έργο μας για το οποίο δεσμευθήκαμε, και προχωράμε σε σημαντικές δράσεις αναβαθμίζοντας την ποιότητα της καθημερινότητας των πολιτών μας”.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]