Συνεχίζονται οι δράσεις και τα μέτρα αντιμετώπισης
και αποτροπής της διασποράς του
κορονοϊού, από τον Δήμο Βέροιας.
Στο πλαίσιο αυτό σήμερα το πρωί, τα
συνεργεία του Δήμου, απολύμαναν την είσοδο και όλο τον περιβάλλοντα χώρο του νοσοκομείου.
Συνεχίζονται οι δράσεις και τα μέτρα αντιμετώπισης
και αποτροπής της διασποράς του
κορονοϊού, από τον Δήμο Βέροιας.
Στο πλαίσιο αυτό σήμερα το πρωί, τα
συνεργεία του Δήμου, απολύμαναν την είσοδο και όλο τον περιβάλλοντα χώρο του νοσοκομείου.

Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Προστασίας της Υγείας του Δήμου Αλεξάνδρειας, θα πραγματοποιήσει τη μηνιαία διανομή τροφίμων,

Με αφορμή την συμπλήρωση 52 ετών από το Προδοτικό Πραξικόπημα και την Τουρκική εισβολή και στο πλαίσιο διοργάνωσης Πανελλαδικών Εκδηλώσεων