Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Tο χριστουγεννιάτικο τρενάκι και πάλι στη Βέροια!

Μετά από δυο χρόνια απουσίας λόγω Covid-19,  το τουριστικό
χριστουγεννιάτικο τρενάκι  έρχεται και
πάλι στη Βέροια.

Με αφετηρία την πλατεία Δημαρχείου,  το απόγευμα της  Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου,  υπό τους χριστουγεννιάτικους ήχους της Φιλαρμονικής
Ορχήστρας ΚΕΠΑ του Δήμου Βέροιας,  μικροί
και μεγάλοι μπορούν να επιβιβαστούν στο τρενάκι και να κάνουν τη βόλτα τους
δωρέαν. Η διαδρομή που ακολουθεί το τρενάκι είναι από τις οδούς Βενιζέλου,
Μαλακούση, Κεντρικής  και καταλήγει στην
αφετηρία , (πλατεία Δημαρχείου).

 Η λειτουργία του χριστουγεννιάτικου τρένου  που ξεκίνησε το 2016 , ύστερα από πρόταση του
Εμπορικού Συλλόγου Βέροιας με αρωγούς και συνδιοργανωτές τον Δήμο Βέροιας και
το Επιμελητήριο Ημαθίας, θεωρείται μια 
πετυχημένη δράση που αγκαλιάστηκε απ’ όλους του Ημαθιώτες , αλλά και
κατοίκους των γύρω νομών.

Για φέτος λόγω του  Covid-19 ΘΑ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΡΗΘΕΙ  κατά γράμμα το
Υγειονομικό Πρωτόκολλο, το οποίο θα ανακοινωθεί μαζί με το Πρόγραμμα
λειτουργίας του τρένου τις επόμενες μέρες.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Σε εκδήλωση της ΔΕΕΠ ΝΔ, στο Επιμελητήριο Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ, ενημέρωσε φορείς και πολίτες της Ημαθίας, η αν. υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη

-Επίσκεψη Κινητών Ομάδων σε Φυτειά, Αρκοχώρι και Αγγελοχώρι   Για το εθνικό πρόγραμμα ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ και την προσπάθεια του Υπουργείου να

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]