Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Το μήνυμα του Αντιπεριφερειάρχη Κώστα Καλαϊτζίδη για το νέο έτος

 Άλλες χρονιές, παραμονή
Πρωτοχρονιάς ευχόμασταν πολλά. Ευτυχία, επιτυχίες, ειρήνη, μακροημέρευση. Τη
χρονιά που φεύγει, καταλάβαμε όσο ποτέ άλλοτε, ότι η Υγεία είναι απαραίτητη
προϋπόθεση για να έχουμε όλα τα παραπάνω. Αυτός είναι ο λόγος που για το 2021 εύχομαι
για όλο τον κόσμο, πάνω από όλα υγεία, με την ελπίδα να επιστρέψουμε στην
κανονικότητα και να ανταμώσουμε όπως πριν, όσο πιο σύντομα γίνεται. Ας κάνουμε
ποδαρικό βάζοντας ασπίδα κατά της πανδημίας.  Είναι στο χέρι μας. 

Το 2020 αποδείξαμε ξανά, ότι μπορούμε  να
είμαστε χρήσιμοι για την Ημαθία. Η θετική εξέλιξη με το Διοικητηρίο είναι ένα
μόνο παράδειγμα. Το 2021 στοχεύουμε ακόμη καλύτερα, ακόμη ψηλότερα για τον τόπο
μας. Μοναδική προϋπόθεση, να συμβαδίζουμε και να προσπαθούμε όλοι μαζί. Καλή
Χρονιά.

Κώστας Καλαϊτζίδης
Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Ημαθίας

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας για τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες

Την Τρίτη16/6 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της ΕΛΜΕ Ημαθίας με τον Δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο Κουτσογιάννη, με αντικείμενο τα οξυμένα και διαρκώς

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]