Πρόγραμμα εκδηλώσεων της Ημαθίας
[ditty id=231425 category="h-thesh-tou-laou"]

Την Τετάρτη το ραντεβού με τον Αραχωβίτη για το ροδάκινο

Το μεσημέρι της ερχόμενης Τετάρτης 19 Ιουνίου, θα γίνει το ραντεβού της Επιτροπής των πολιτικών, αγροτικών και εξαγωγικών φορέων της Ημαθίας, που συστάθηκε στη σύσκεψη που κάλεσε η Αντιπεριφέρεια την περασμένη Τρίτη, με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Σταύρο Αραχωβίτη. Η συνάντηση που είχε ζητηθεί μετά το τέλος της σύσκεψης στο Επιμελητήριο Ημαθίας, αφορά τις κακές τιμές και τη χαμηλή διάθεση των ροδάκινων και την ενίσχυση της τιμής μέσω προγράμματος απόσυρσης. Για το ραντεβού ενημέρωσε τον πρόεδρο της Κοινοπραξίας Χρήστο Γιαννακάκη, η βουλευτής Φρόσω Καρασαρλίδου.

Κοινοποίηση της ανάρτησης:

Σχετικές αναρτήσεις

Στρατιωτικοί ζητούν ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά για ειδικές υπηρεσίες

Η Πανελλαδική Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ) καλεί το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας να επεκτείνει την ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα

Διαβάστε περισσότερα »

Ιστορικό

[pmpro_login redirect="/account/"]